Subject: FW: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme suurendamine LR7208 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 10:36:04 +0200

Tere

Edastan regimiseks, muudatus, eelnev 22/29256-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:24 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise
peakaitsme suurendamine LR7208

Tere.

Varem kooskõlastatud projekt on välja ehitamata ja nüüd soovib Elektrilevi
teha sellele muudatuse, et ühtlasi lahendada Viljandi tn 26 kinnistul
Enefiti elektriautode laadimispunkti liitumise peakaitsme suurendamine.
Uue lahendusega tuleks täiendav 0,4 kV maakaabelliin 6 Valga-Uule tee
maale. Lisasin maakaabliini trassi asendiplaaanile.

Kas antud trass põhimõtteliselt sobiks?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: teisipäev, 31. jaanuar 2023 17:08
To: Maaten, Kaupo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Ivar Unt <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme
suurendamine LR7208

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Valgamaa Tõrva vald Viljandi tn 26 kinnistu liitumise peakaitsme
suurendamine LR7208

Registreerimise kuupäev: 31.01.2023

Registreerimise number: 7.1-2/22/29256-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.